[LINUX:17801] Re: hdd kapasitesi

From: Remzi AKYUZ (remziakyuz@operamail.com)
Date: Wed 12 Jul 2000 - 05:43:08 EEST

Tue, 11 Jul 2000 ,tarihinde dediniz ki:
> Linux Redhat 6.2 yi 6 ve 8 GB'lik IDE disklerine cok
> rahat kuruyorum. Ancak 13 ve 20 GB'lik IDE disketlerine
> kuramadim. Paket kurulumlari bittikten sonra Red hat kurulumu
> kendini stop ettiriyor. Acaba Redhat belirli bir kapasitenin
> ustunu desteklemiyormu. Yoksa bir yama programi mi gerekiyor.
> Bu konu cok acil. Yardimlarini bekliyorum.

gnu.org den grup indirip
lilo yerine kullanmanızı tavsiye ederim.
fakat cd den acarak
liloyu tekrar yüklersenin problem olmaz.(komut satırından lilo demeniz yeter)
redhat kullanırken ben öyle yapmak zorunda kalıyordum.
büyük kapasiteli disklerde redhat liloyu yüklerken problem çıkartabiliyor.
fakat en iyi boot manager programı gördüğüm kadarı ile GRUP.
kolay gelsin.