[LINUX:17787] Re: E-MAIL

From: Arif UYSAL (arif@kazma.amele.gen.tr)
Date: Tue 11 Jul 2000 - 13:00:09 EEST

Benzeri bir işlemi Solaris de yaptıydım zamnında 250 küsür kullanıcı
vardı. Linux de olmaması garip , bir yolu vardır.. bu akşam bi 500 adet
kullanıcı yaratıp deneyim. Belki bi yolunu buluruz.
Murat, birde şu var. bu yaratılan alias tüm dünya için geçerli.. Yani ben
beykent deki tüm kullanıcıların toplu adresini bulursam :) paşalar gibi
spam yaparım :)) O yüzden dikkatli ol. Aynı şekilde okuldaki ögrencilerde
aynı işlemi yapıp sistemini doldurabilir...
Tavsiyem MOTD dosyası ama POP3 de işe yaramaz.
Bi yol vardır. biraz ugraşmak lazım.
Selamlar
ARiF