[LINUX:17778] Re: hdd kapasitesi

From: Bilgi İslem Daire Baskanligi (linux@bim.cumhuriyet.edu.tr)
Date: Tue 11 Jul 2000 - 11:17:29 EEST

Hocam Bukonuda bilgi yetersizligim var.
Biraz daha genis yazarmisiniz. Sizce hangisi kolaysa o konuyu biraz
detayli olarak yazin. isterseniz elimdeki konfigrasyonu biraz bahsedeyim.
Elimde ASUS KV7 board ve AMD 750 Mhz islemcili bir makine var. Harddiskim
ise 13 ve 20 GB olmak uzere iki tane. Ancak ben 20 GB'ligi kullanmayi
tercih edecegim. Cunku uzerine Oracle yuklemek istiyorum. RAM bellegim
ise 512 MB'dir. Simdi siz /boot partisyonu yaratin diyorsunuz. Ancak ben
daha sistemi kurup acamadimki. Paketlerin yuklenmesi bittikten sonra
sistem stop ediyor. Ekranda bozuk textyazilar geliyor. Elimde ise REDHAT
6.2 CD'si var. Tesekkurler.