[LINUX:17768] bir kac soru (X)

From: enis (zombidik@ixir.com)
Date: Tue 11 Jul 2000 - 08:04:01 EEST

1. X'e her gectigimde numlock isigi sonuyor.(acilista acik)
   X'e gecerken numlock isiginin yanik kalmasi nasil saglanir.
   her seferinde basmaya useniyorum :)
2. farenin tekerlegini mandrake user-org da buldugum dokuman yardimi
   ile tanittim.
" Restart X, run imwheel -k and everything should work fine now. If it does,
you should add this command to your '.xinitrc' or '.xsessionrc' to have it
executed automatically on every X startup. "
   bu paragrafa gore /root/.xinitrc'nin icine "exec imwheel -k" 'yi
   ekledim.fakat calismadi.
  a.neden ? masaustum KDE. acaba ona ait bir yere mi eklemek gerekiyor?
  b.masaustundeki startup dosyasina komut olarak ekledim.
    bu dosya X her acildiginda (KDE) isleniyor ve farenin tekerlegi
    calisiyor.aslinda sorun yok da .xinitrc'den neden calismadi
    merak ediyorum.yani gunun birinde GNOME'a donsem yine sorun
    yasayacagim galiba...
  c.tekerlek her seferinde bir sayfa asagi,bir sayfa yukari gosteriyor.
    sayfa atlama yerine satir kaydirma nasil ayarlanir.

sevgi+saygi