[LINUX:17757] Re: [LINUX:17743] İlt: Biraz uzun ama güzel

From: Mehmet Cobanoglu (adelante@adelante.tc)
Date: Mon 10 Jul 2000 - 15:50:05 EEST

    Biraz uzun ama güzel demissiniz .Bence biraz degil, cok uzun ve
terbiyesizce ayni zamanda bir o kadar pc'lerle ve OS'larla ilgilenen
insanlarin aklibasinda kisiler olduklari konusundaki fikirlerim acisindan da
talihsizce buluyorum. Ne de olsa herbiseyi aninda Dejenere etmeye,
olurolmaz seyleri de mizah konususu yapmadaki basarimiz(!) burda da kendini
gosterdi. Hadin Hayirlisi.Ha unutmadan genelde soyle bir inceledim de
gordugum nickler pek de yabanci degildi "Mikado". Eh isin icinde mikado
varsa boyle aptalliklarin olmasi normal.

Sevgiler ,Saygilar.

Mehmet Cobanoglu
UIN:65450010
MCP+I