[LINUX:17740] Ynt: Re: İlt: Merhaba veyardım

From: Zekai Oğuz ÖZALP (oguzozalp@hotmail.com)
Date: Mon 10 Jul 2000 - 08:01:15 EEST

merhaba

http://kitap.selcuk.edu.tr adresinde online kitaplarin hem hemen
okuyabilecegin html halleri hem de html lerin zip li halleri var. istersen 2
adet online kitapsitesine link var. bunlardan biri benim en cok kullandigim
http://www.developer.com

bu arada C builder kullanacagini yazmissin. sadece bir hatirlatma yapmak
icin soyluyorum. yazdigin programin kesinlikle server tarafindan
desteklenmesi ve server makinanin isletim sisteminde calisabilir olmasi
gerekmektedir. yani server nt ise nt icin, unix veya linux ise unix veya
inux icin program yazman gerekir.

Zekai Oguz OZALP