[LINUX:17732] linux serveri acmak

From: Murat R Dagdelen (murtix@juno.com)
Date: Sun 09 Jul 2000 - 22:36:41 EEST

selam arkadaslar,

elimde router, dsl baglantisi ve acayip guclu bir makina olmadan,
bildigimiz celeron 500 ve linux kernel 2.4 ile apache server kullanarak
websitemi ve sayfalarimi kendi makinamdan yayinlayabilirmiyim. tabiki
dial up kullaniyorum. bende servis almak icin baska bir iss e
baglaniyorum. website ve sayfalarim sagda solda beles servis saglayan
yerlerde. fakat ben, bunu dial up tan baglaninca kendi makinamin server
olmasi konusunda dusunce hasil oldu. yani bilmedigim icin soruyorum. bana
pek mantiksiz gelmedi. yoksa illaki bir makinanin server konumunda
olabilmesi icin servis mi vermesi gerekir. hem bu yol benim linux
kullanimini ogrenmemde baya yhardimci olacak kanaatindeyim.

tesekkurler.

murtix.