[LINUX:17728] Ynt: [LINUX:17703] Ynt: [LINUX:17702] Ynt: [LINUX:17522] Re: static ipli agı linux server kullanarak dynamic ipli aga yonlendirme ve dynamik ipli agi internete acma.

From: linux (linux@teleticaret.com)
Date: Sun 09 Jul 2000 - 17:06:28 EEST

Çözüm 1:
                Odana bir kablo daha çektireceksin.

Çözüm 2: Bir hub alıp odaya oradan bilgisayarları ağa bağlıyacaksın.
                 Alacağın Hub'da bir tane switch portu bulunmalıdır.
                 Switch portuna senin odaya gelen kabloyu takacaksın.
                 diğer portlarada odandaki bilgisayarları takacaksın.

Birde şunu söylemek isterimki iki ethetnet kartı takarsan bilgisayarına
bilgisayarının performansını büyük ölçüde düşürürsün.