[LINUX:17724] Ynt: Linux altinda CD-Writer kullanmak...

From: Recep SIMSEK (simsek@ana.cc.yildiz.edu.tr)
Date: Sun 09 Jul 2000 - 12:18:46 EEST

öncelikle ilgin için tesekkürler. yanliz bir problemim var:
kullandigim sistem rh6.2 kernel 2.2.14 ve scsi emülasyon destegini built-in
yaptim. sony cd-rewriter 4x.
daha sonra /etc/lilo.conf a append="hdd=ide-scsi" ekleyip kerneli derledim.
# mount /dev/scd0 /mnt/cdrom ile sony rewriter ile cd lerimi okuyabiliyorum.
problem su daha önce win altinda baska bir yazilimla olusturdugum
multusession bir cd me
# cdrecord -v speed=2 dev=0,0,0 -data -multi /root/deneme_dosyasi ile bir
dosya yazdirmak istedim. herhangi bir problem olmaksizin islem sona erdi
fakat mount olup durumu kontrol etmek istedigimde diskteki hiçbirsey
görünmez olmustu. win den de kontrol ettim cd uçmus. acaba nerde hata
yaptim? Birkaç örnek te verirse sevinirim.

Bu arada # cdrecord -scanbus ile dev=0,0,0 degerlerini buldum.

yardimlar için simdiden tesekkürler.