[LINUX:17720] linux ile birlikte baska isletim sistemi?

From: Murat R Dagdelen (murtix@juno.com)
Date: Sat 08 Jul 2000 - 22:19:05 EEST

selam arkadaslar,

ben linux hakkinda ayni anda iki yada daha fazla isletim sisteminin
calismasina izin veren bir sistemdir diye bir duyum aldiktan sonra,
linuxumun yanina windows 98 de kurayim dedim. neyse, bende storm linux
2000 var. cok duzgun bir installationu var ve kesinlikle sorun
cikarmiyor. tabiki makinamda taniyamadigi iki nesne ses kartimla (on
board oldugu icin) modemi mi (winmodem) taniyamadi. bende bu yuzden ayni
sabit diske, hda2 partisyonuna (hda1 linuxe bagli) windows yuklemek
istiyorum. benim linux paketimin installationu sirasinda, sistem
dosyalarini yuklemeden evvel, diskin partisyon ayarlari ve formatlarini
yaptiktan sonra "simdi isterseniz ek bir sistem ekleyebilirsiniz gibi bir
secenek veriyor" bende isteriz gibisinden add butonuna basiyorum. benden
kernelini ve ismini vede hangi partisyona koyacagimi soruyor. tabi bende
windows ile ilgili bilgiyi girip hda2 partisyonunu seciyorum. sonra salak
salak benden windows cd mi istemesini bekliyorum. tabiki program burada o
vermis oldigim partisdyonda o adini verdigim sistemi ariyor. ve
bulamadigini soyluyor bana. bende bakiyorum yapacak bir sey yok
vazgeciyorum.

  bu sebebten, bilmeden birseylere dalmak niyetine size sormayi tercih
ettim. ikinci bir sistemi linuxe nasil eklerim. cunku herdefasinda
hardisklerin birinden kabloyu cikarip digerine sokmaktan biktim. yardim
please.

murtix.