[LINUX:17701] fetchmail ve sendmail ikilisi ile ilgili bir sorun

From: Tolga YAMAN (ebim@sim.net.tr)
Date: Fri 07 Jul 2000 - 21:28:57 EEST

Iyi aksamlar liste uyeleri;

Red Hat 6.2 uzerinde apache, squid, sendmail ve fetchmail yapilandirmaya calisiyorum. Ufak bir sorunum var:
Ornekle anlatmaya calisayim:
ebim@sim.net.tr ve diğer POP3 mail hesaplarindaki postalari fetchmail le toplayim dagitmak istiyorum.
ebim isimli bir POP3 kullanici hesabi yaratiyorum, gerekli fethmail ayarlarini yapiyorum ve ebim@sim.net.tr hesabima gelen tum mailleri fetchmaille indirip WIN98 OE5 istemci ile LINUX tan alabiliyorum. Ayni islemin terside calisiyor yani LINUX taki ebim@endel.com.tr accountunu kullanarak tolga@hotmail.com ...vs. ye mail atabiliyorum, iste sorunum burada beliriyor. linux uzerinden fetchmail ile yolladigim tum maillerin SENDER ı linux uzerindeki mail hesabi oluyor??? (anlatabildim mi acaba?)
aslinda ebim@sim.net.tr accountu ile yollaniyor mailler ama maili okudugumda ve ozelliklerine goz attigimda yollayanin ebim@endel.com.tr olarak goruyorum. bu nasil mumkun olabiliyor?

bir de fetchmail in 10 dakika ara ile otomatik calismasini nasil saglayabilirim

bu sicakta bir sorunu anca bu kadar kisa yazabildim

iYi KaLIN

Tolga YAMAN