[LINUX:17696] Re: Ynt: Re: Web te account

From: I Love Red Hat (kimredhat@hotmail.com)
Date: Fri 07 Jul 2000 - 18:03:19 EEST

zaten cevabini vermishtim ...
webmin deki edit_user.cgi i incelerseniz onun sistemde user yaratttigini
goreceksiniz .
bu file i alirsiniz gerekli deisikliklerden sonra bunu kullanabilirsiniz ??
zor olmasa gerek ?
zaten webminde Creata a new user seklinde bir linke sahip bu cgi
peki probleminiz ne ?? daha bashka ?
bu cgi i alir sayfanizda uye olun seklinde bir linkle iliskilendirirseniz
(ki bununda zor olmamasI lazIm ???)
sanIrIm olucak !!!??? :)
ama uzerinde gerekli deigisiklikler yapilarak
misal kullanici grubunu 0 olarak belirlersiniz ???
boylece sisteminize girish yapilamaz ???
(tamam kotuydu neyse)
Iyi calishamalar ...