[LINUX:17693] Re: Ynt: Re: Web te account

From: HorNET KnighT (hornet@prontomail.com)
Date: Fri 07 Jul 2000 - 15:17:18 EEST

Selam,
mail okumanin basit oldugunu biliyorum. Uludagda daha once webmail
kurmush oldugumu biliyorsun. Benim istedigim seyi gayet acik bir
sekilde anlattim. Kullanicinin kendisinin acabilmesi gerekiyor mail
hesabini. Yoksa herkes icin ben tek tek ugrasamam. Gunde 1000 kisi
geldigini dusunursek? Bu isi yapmak icin ayri bir personel istihdam
etmek pek akillica olmasa gerek:)
Iyi calismalar.

Mail okuma kismi basit
Postaci web-mail programi isinizi goruyor ...
user mi acmak istiyorsunuz sisteminizde ??
gidersiniz webmin in edit_user.cgi
file ini alirsiniz onun uzerinde bir kac oynama yaparsiniz (ki boyle
bir
soru sordugunza gore edit leyebilecek kadar bilginiz var oldugunu
saniyorum
!!??) alir kullanirsiniz .

---- End Included Message ----