[LINUX:17689] Re: Re: Re: Yine bir Winmodem sorunu :)

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Thu 06 Jul 2000 - 22:29:06 EEST

On Thu, 06 July 2000, "Mehmet Cobanoglu" wrote:

> Hay agzina saglik tam ben yazacaktim.Portun Com3 olmasi olmamasi mi demek ?

Modem sorunu olan arkadasin serial bilgisinde, 2 adet uart gorunuyordu. Bu acikca modemin softmodem oldugunu %80 gibi bir ihtimalle ortaya koyuyor. %20 ihtimalse com portlarindan birinin BIOS'tan kapanmis olmasi. Fakat bu durumda Linux'un ttyS1 olarak modemi gormesi gerekirdi. Gormedigine gore bu degil. Ayrica sanirim arkadasin seri faresi var, com1'e takili. Tabi bunlar tahmin. Ama bu tahminler yanlissa bu modem softmodem degil. Internetteki kaynaklari arastirdigimda kesin bilgi bulamadim. Fakat elime bu modemin driver seti gecti. Gordugum kadari ile bu modem softmodem degil. Daha cok RPI modemlere benziyor. Bu nedenle standart modem olarak kullanilabiliyor. Tabi bu mujdeli bir haber degil, modemi linuxla kullanmak gene imkansiz gibi.

$1 million in prizes! 20 daily instant winners.
AltaVista Rewards: Click here to win!
http://shopping.altavista.com/e.sdc?e=3