[LINUX:17685] Re: Re: Re: Yine bir Winmodem sorunu :)

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 06 Jul 2000 - 21:05:38 EEST

--- Alchemist The GREAT <altug@likom.com.tr> wrote:
> Windows'da modemi kacinci porta takili olarak
> goruyorsunuz? Com1 ve Com2
> portlarinizin ikisi de calisiyorsa ve modem de
> bunlarin disinda
> (com3,4,5...) bi porta takili gozukuyorsa o bir
> winmodemdir. Olmayan bi
> porta modem takabilmenin tek yolu software emulation
> diil midir zaten?

 Modem internal. Dolayisiyla olmayan port dediginizin
disari kabloyla baglanmamasi bir sey fark
etmez,normalde bu port vardir. Farkli I/O adresleri
kullanarak ayni irq yu da paylassa tanitilabilinir,
com 3 olmasi winmodem olmasini gostermez. Ben 2 yildir
com 3 de kullaniyorum real modemimi, irq 3 kullaniyor
( com 2 nin irq su :)