[LINUX:17683] Ynt: Re: Web te account

From: Zekai Oğuz ÖZALP (oguzozalp@hotmail.com)
Date: Thu 06 Jul 2000 - 20:05:40 EEST

www.cgi-resources.com da yeterli döküman var. örnek uygulamalardan ucretsiz
olanlari var. *.pl seklinde sanirim web community basligi altinda
bulabilirsiniz. ayrica online kullaniciya sayfa tasarlamak gibi imkanlarda
veriyor cgi lerden bazilari...

bu arada ben de boyle birseylerle ugrasiyorum. bir ilerleme kayderderseniz
mail atarsaniz sevinirim.

zekai oguz ozalp
oguzozalp@hotmail.com