[LINUX:17634] Re: Re: Yine bir Winmodem sorunu :)

From: Superonline (csorcerer@superonline.com)
Date: Wed 05 Jul 2000 - 15:31:42 EEST

Onur,
tabiiki normaL consoLdan caLI$tIrmadIm. kde'den caLI$tIrdIm.ama yukLu
degiLLer gaLiba! ba$ka bir arkada$ daha winmodem oLdugu hakkInda yazI yazmI$
galiba winmodem bu:( qt nin en son versionunu cekip yukLedim sisteme.bayaa
da iyi oLdu ama kwvdial kde ile bu programI aynI derLeyici iLe derLemen
gerekiyo dedi gcc'yi secmeme ragmen.bende sIkILdIm bu oLaydan senin ekteki
programI yukLucem ama bir i$e yarayacagInI sanmIyorum.Bir dedikodu wardI
kernel 2.4 de winmodemLer caLI$acak diye.Dogru mu bu?
*** AyrIca universiteden eri$imi var derken dialup danmI bahsediyosun direk
universite icinden eri$imden mi bahsediyosun? Cunku diaLup o kadar hIza
ula$amaz heralde!
Bu arada icq warmI sende warsa daha yakIndan goru$eLim :)
Herkeze tekrar te$ekkur eLinizde biLgi warsa Lutfen yollayIn.