[LINUX:17631] Re: can't locate module

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Wed 05 Jul 2000 - 15:24:57 EEST

Bu sorun genelde iki defa ust uste kernel derleyip
ikinci kernelda modul olan birseyi ilk
kernelda(sistemi actigin kernel) da ya olmamasindan
yada direk kernela dahil olmasindan kaynaklaniyor.Bu
durumda ben direk
/lib/modules/* dekileri silip yeni kernel source u ile
yeniden kernel derliyorum.Sonra lilo.conf u
editliyorums.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> [...]
> mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine
> gonderiniz.
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan

=====
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME
ofsenlinux@yahoo.com
ofsen@yahoo.com
/*In God We Trust But All others must have a X.509 ceritificate
*/