[LINUX:17612] RE: RPM Paketleri ve KICQ

From: VASFI UYSAL (IT-MEB-ONS) (vasfi.uysal@turkcell.com.tr)
Date: Wed 05 Jul 2000 - 07:40:03 EEST

valla gnorpm in tar.gz halini bulup kurmayı denedim bir suru sey istedi
bende vazgectim
eger kde varsa makinanda gmc acıp menulerinde bi yerde mime types olacaktı
rpm in karsısının bos oldugunu goreceksin oraya kpackage girersen rpm lerin
kpackage ile acılır yada direk kpackage yi calıstırıp rpm i ona
gosterebilirsin

kolay gelsin