[LINUX:17600] Yine bir Winmodem sorunu :)

From: Superonline (csorcerer@superonline.com)
Date: Tue 04 Jul 2000 - 19:46:09 EEST

Merhaba,
ELimde Creative Modem BLaster 56K V.90 ISA DI5660 Var(Ne isim ama!)
SIrf bu modem yuzunden windoz kuLLanmaya mahkum kaLIyorum!! Gecen ay bir
dergiden aLdIgIm CoreL Linux'I yukLedim ve ne zamandIr sisteme tanItamadIgIm
ESS1869 Ses kartImI makina isapnp ile tak diye okudu $a$IrdIm kaLdIm.tabi
isapnp bu arada benim creative modemi de buLmu$tu.Piyasadayi butun
turkce-ingiLizce dokumanLarI okudum ve gerekenLeri yaptIm ama bizim kppp
"modem is busy" dedi herzamanki gibi! $imdi icinizden o2.net 'teki winmodem
Listesine bak diyeceksiniz ama o Listeye'de baktIm benim modeme yakIn modemi
buLdum ama tam oLarak benimkinin winmodem oLdugunu sanmIyorum. Tabi bu arada
bir yazIda $oyLe soyLuyor: "Eger windoz'da modeminizi driver'sIz standart
modem oLarak okutabiLiyorsanIz o modem winmodem degiLdir ve Linux da
caLI$Ir" benim modem standart modem oLarak caLIsIyor! Eee bu kadar yeter
cozum buLaLIm $imdi :p
$imdiden te$ekkur ederim!!!
***Bir sorun daha war bu merak i$te: Listede hep .iso 'Lardan bahsediLiyor!
yahu 600 kusur MB'LIk dosyaLarI Turkiye gibi bir yerde nasIL cekiyorsunuz
anLamadIm gitti!!
Her$ey icin thanx bu arada bundan sonra Listede birLikteyiz :)