[LINUX:17581] Re: Linux Turkuaz ve KDE / Mandrake 7.1

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Tue 04 Jul 2000 - 15:10:31 EEST

--- "M. Umut Karabudak" <cizgi_destek@superonline.com>
wrote:
> Selam

  Selam :)

> [...]
> seçimine gelince ooo bir sürü güzel program var.
> Staroffice, Realplayer,
> Myth demo gibi. Ama bunlarin zaten App 2 'de
> oldugunu biliyorum ve
> secmiyorum. Ondan sonra kurulum iskence gibi 2 saat
> suruyor arada Ext
> Cd'sini istiyor ve sonlara dogru yeniden App 1
> CD'sini istiyor. Ben de
> takiyorum kabul etmiyor. Ext 2'yi takiyorum o da
> olmuyor. Birkaç denemeden
> sonra aman be diyip cancel diyorum ve kopyalama
> bitmis gibi kuruluma devam
> ediyor. Ilginc. Bir de kac MB kuracagini sormasi

 Sanirim siz kurulumda bi yeri yanlis anlamissiniz.
Sizin elinizde orjinal kurulum cd si ve extra cd si
mevcut sadece. App 1 ve 2 cd leri henuz hazirlanmadi
bildigim kadariyla... Yani sizin app 1 cd si dediginiz
aslina kurulum yaptiginiz cd. Yani, eger app 1 den
kuruyor olsaydiniz size niye app 1 var mi diye sorsun
ki ? :) Ama bu cd leri daha hazirlamadin madem, niye
bunlari kuruluma eklersin ki ? Ya icerigi degisirse..

 Kuruluma gelince, evet iskence gibi ! bende de 2 saat
suruyor ve arada oyle aptal hatalar veriyor ki ! bi
keresinde cp komutuyla ilgili birsey gosterdi, sonra
bi tanesinde garip garip sacmaladi, vsvsvs... Dedigim
gibi, duzgun kurabilirseniz ... Ben kurabildigimden
supheliyim...

 Bir de daha hala " full kurulum " secenegi bulamadim,
paketlerin gruplarini secmeye bile raziyim ama olmuyor
! ( individual packet selection menusunde )

 Sevgi, Saygi, Sabir, Linux