[LINUX:17544] Re: Linux Turkuaz ve KDE

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Mon 03 Jul 2000 - 21:41:06 EEST

--- Serdar Cevher <scevher@hotmail.com> wrote:
> Yorumlarınız için teşekkürler, peki mandrake 7.02
> sahibi bir kullanıcı
> olarak, mandrake 7.1'i almamı mantıklı buluyor
> musunuz? Aralarında dağlar
> kadar fark var mı?

 Acikcasi bu soruya ne cevap verecegimden emin
degilim. Aslinda hayir, daglar kadar fark yok. Ama
benim kendi adima onemli buldugum xfree 4
destegi,windows true type fontlarini paylasma, ppa
printer destegi ( 710 C me cagre. ) 1.5 CD dolusu
program, ve her turlu programin ve kutuphanenin EN
guncel hali vs olmasi ve bunlarin kurulurken gelmesi
sebebiyle ben kendime aldim, kurdum, ve acikcasi iyi
ki de yapmisim diyorum :) Ama siz 7.02 versiyonunu
alip ihtiyaciniz olan ekstralari rahat kurabilirsiniz,
sizin icin sorun yaratacagini zannetmiyorum. Ama ben
kendi adima kurulumda gelen libraryleri tercih
ediyorum :)