[LINUX:17536] Re: .net isletim sistemi testi

From: MEHMET ÖZDOGAN (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Mon 03 Jul 2000 - 16:36:06 EEST

Kendimi tutmustum bu olay icin ama soylemeden gecemeyecegim...

Cok merak ediyorum hangi yetkiliden ne gibi fikir alip da yayinladilar bu
yaziyi..

Ayrica Linux gibi hem client hem server mantigi ile calisan bi isletim
sistemi daha yok Degil karsilastirmak henuz Beta asamasinda gibi gorunen
Windows ile bir tutup Testlere tabi tutmak bence Cok aptalca. Bunu ancak
linux bilmeyen, eline cd alip kurmaya bile cesaret edememis , gorsellige
onem veren insanlara mahsustur. Onlar CDromunu Kahve tutacagi, bilgisayarini
da TEYP ve VCD olarak kullana dursunlar bizde isimize bakalim.

Bi cd cikariyorlar gerekli yazilimlari da netten download ediyorsun. Hangi
Linux versiyonunda apache yi webden cekiyorsun? Mysql i? Perl i?...

"It urur kervan yurur.."

Kendine guvenen ve bilgisi olan, ogrenmek isteyen azimli olan linux
kullanir. yapamayanlar da WINDOWS a mahkum kalir.

Hepinize sevgiler.