[LINUX:17533] Re: scsi ve lilo

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Mon 03 Jul 2000 - 16:06:19 EEST

cigdem gur wrote:

> Uc tane 8 GB 'lik scsi harddisk var, ide harddisk yok.
>
> Acilista lilo scsi harddiskleri gormuyor. (Boot disk
> failure hatasi veriyor)
>
> Lilo ayarlarini nasil yapabiliriz? (Suse 6.3 icin)

Selamlar,
Sanirim kernel 2.2.13 e kadar
scsi ve ide ayni anda acilirken bazi sorunlar cikartiyor.

Gecenlerde ayni durum benim basima geldi (gerci bende ide cdrom ve hdd vardi)

Sisteminizde IDE Herhangibir cihaz varsa kapatin. Hatta biostan kapatmayi
deneyin.
O sekilde yuklediginiz zaman sorun cikatmamasi lazim.

Iyi calismalar dilerim.

Aklima gelmisken SCSI terminatorleri kontrol etmeyi unutmayin..

--
Sancar Saran                    saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator