[LINUX:17526] Re: AT isareti

From: OZGUR CENGIZ DEMIR (ocd@mail.koc.net)
Date: Mon 03 Jul 2000 - 14:23:17 EEST

On Fri, 30 Jun 2000, Eylul wrote:

> Terbiye sinirlari icinde kalmaya calismanizi kutlarim. Keske bunu beni
> klavyediki @ isaretini goremiyecek veya onu bulamayacak biri yerine koyarken
> de yapsaydiniz. Birde mesajlari okumaya ve anlamaya daha fazla zaman
> ayirirsaniz sanirim daha iyi olacak.

Buraya gelen yuzlerce maili atan insanlarin teker teker bilgi, beceri
duzeylerini tahmin edecek, kestirebilecek zamanimiz ve sabrimiz
olmadigini tahmin edebileceginizi umuyor(d)um. Benim size cevap vermemdeki
iyi niyeti tamamiyle ters bir sekilde anlayarak kotu niyetli bir yaklasim
olarak goruyorsaniz; maalesef sizi, benim sizi koydugumu dusundugunuz yere
koyan kisi ben degil bizzat kendinizsiniz.

Sorunlarina karsilik "mailleri az ve/veya yanlis" ta olsa okuyarak iyi
niyet icerisinde cevap veren birine soylenebilecek en yanlis seyleri
soyluyorsunuz, bu maile daha fazla devam edersem terbiye sinirlarimi
asacagimdan korktugum icin sanirim bu kadari yeterli...

Kolay gelsin,

Ozgur C. Demir
Koc.NET