[LINUX:17519] Re: scsi

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Mon 03 Jul 2000 - 11:28:41 EEST

> aoutoload secenegini secmedik kendimiz yukledik modulleri. /boot dizinini
> olusturduk ama sorun cozulmedi. Kernel'e built-in destegi nasil veririz?

Selam,

Ayni sey sonucta modul olarak olarak sistem acilista bakiyor rc
scriptlerini calistirirken yukluyor bu da dogal olarak disklerin mount
isleminden sonra oldugu icin bu hatayi aliyorsunuz.
En azindan benim tahminim boyle bugune kadar hep ayni seyi hatayi gorsum
cunku.

Yapman gereken sonucta makina yuklenebilmis.SuSE nin disketi tak yine
modulleri yukle sonra boot installed systeme gelip sistemi ac kernel derle
ve scsi kontroller i filan iciney erlestir built-in derken modul olarak
koyma diyorum.

/etc/rc.config de o moduller ilgili satiri kaldir.
Lilo yap
makinayi reboot et.

diskleri mount edecegin zaman bu NFS de olabilir scsi kontroller da
olabilir daima modul yerine built-in olarak ypmayi tercih edin.

IYI CALISMALAR

                                                        MURAT KOC