[LINUX:17508] SuSE 6.4 Kurulum Problemi

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Sun 02 Jul 2000 - 19:27:25 EEST

Selamlar,

Daha önceden Windows 98 ve Mandrake 7.0 kurdugum bir makineye,
Mandrake'yi silip SuSE 6.4 kurmak istedim. CD'yi kopyalayanin hatasi
sonucu CD'den boot edemedim ve bir boot disk yaratmak zorunda kaldim.
Aslinda Loadlin'i denedim ilk once fakat beceremedim, EMS'yi acman
gerekiyor diyerek (Bu islemleri Windows altindan CD'nin icindeki
programi calistirarak yapiyorum) hata verdi. Ben de sistem disketi
yapmaya karar verdim. Anladigim kadariyla da once boot disk'i, daha
sonra da rescue disk'i sorunsuz bicimde iki diskete kopyaladi.

Boot diski taktim, sistem sorunsuz acildi gozukuyordu, linux yüklendi ve
karsima SuSE'yle ilgili basit bir ekran cikti, onun da arkasindan bir
menu. Menu'den Install/Update i sectim, Ekrana Installing Yast yazdi,
hizli bir 4-5 saniyelik yuklemeden sonra bu ekran kayboldu ve sistem
çöktü. Ayni islemi tekrar tekrar denedim fayda etmedi.

Simdi benim aklima gelenler, boot diskte fiziksel bir sorun olabilecegi,
ama herhangi bir yazma problemi ile karsilasmadim ve sorunsuz bicimde
boot etti. Ikincisi daha onceden yuklemis oldugum Mandrake yuzunden
boyle bir sorun cikmasi (partition'ini ucurmustum Mandrake'nin SuSE
kurmadan önce).

Ne onerirsiniz bana ne yapmaliyim, siz olsaydiniz ne yapardiniz,
yardimlarinizi bekliyorum, tesekkurler...