[LINUX:17497] Re: ses cikmiyor

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Sun 02 Jul 2000 - 10:56:16 EEST

Merhaba, aynı şeyi sound blaster live kartımda yaşamıştım ve sorunun
çözümünü linux için emu10k... projesinde bulmuştum, tabi bu sblive için özel
bir çalışma. Sizin kartınız hakkında bir bilgim yok fakat onboard ise eğer,
adi olma olasılığı büyük :) Bir yanlışınız var bu arada, bütün ses kartları
sb uyumlu değildir, linux'a kolayca tanıtılabilenler sb uyumludur. Bence bu
kartı bios'dan disable edin, ve size en yakın bilgisayarcıdan yaklaşık 10
$'a oem bir ses kartı alın,(ya da 15-16 $'a sb 16) o kadar uğraşmaya değmez.
Benimkisi SB Live olduğu için ve müzisyen olduğum için bu söylediğimi
yapmadım. Ama sandığım kadarıyla şu andaki ses kartınızın özel bir
fonksiyonu yok.

Saygılar

Serdar Cevher