[LINUX:17494] Penguen e bisiler oldu duzeltemedim, yardim

From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Sun 02 Jul 2000 - 08:21:30 EEST

Merhabalar

Evdeki Linux, Win98 in yanina BeOS kurdum (zaten ne geliyorsa bu merak
yuzunden ....)

Linux duzgun olarak calisiyordu

BeOS u kurcalarken Linux ext2 yi gordugunu gorunce merak ettim ne kadar
gorebiliyor diye
bir iki text, html felan actim kapattim

Daha sonra sistem restart
Linux ile actim,

"Mounting Proc file system (galiba boyle idi tam hatirlamiyorum) Ok" yazdi
ve kaldi,

baska herhangi bir mesaj felan yok, rescue felan hic bir sey yapamadim
Mandrake CD sinden update istedim gene olmadi

BeOS a tekrar girdim proc dizinine girip baktim hic bir sey gozukmuyordu
(gozukebilir mi veya gozukmesi gerekir mi bilmiyorum)

Neyse dedim

Madrake yi yeniden install etmeye karar verdim
install ederken

linux native /dev/hda5
linux swap /dev/hda7 ve hda8
i formatlattirdim

install oldu restart
yeniden proc file system ok dedi ve gene ayni yerde hersey durdu

sistem
Mandrake 7.x PcMagazine dergisinin verdigi versiyon
Asus P3V4X Apollo Pro 133 VIA chipset li mainboard UDMA-66 destekli, AGP
4.x felan falan
UDMA-66 HDD

Sorun galiba bu udma 66 olayinda bir yerlerde

Herkese tesekkurler