[LINUX:17489] Re: abit-udma66&linux

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Sun 02 Jul 2000 - 00:41:33 EEST

> [...]
>Bu nedenle bu konuyu geciyorum. Fakat BE-6 ve BE6-II lerde yasanan baska
>bir sorundan bahsetmek istiyorum. Linux / Windows pek farketmiyor..
> Bu kartin sadece iki PCI (AGP) yolu kullanilabilir durumda. Bilmem biliyormuydunuz ?
> Digerleri Busmaster veya IRQ olarak sistem (anakart) ile
>cakisiyor. Oyleki, bu cakisma bir hayli soruna da sebep oluyor.
> Kendi manuelinde bu slotlarin hangisi oldugu yazili. Eger ilginc bir
>sekilde busmaster cakismasi vs. varsa boyle bir cakilmayla
>karsilasabilirsiniz. Bir goz atin bu konuya derim. Belki busmaster bir
kart (modem, ses karti, TV karti vs) bu cakilmaya sebep oluyordur.

> Herkese saygi ve sevgiler ...

Selam,
Acikcasi ben boyle birseyden haberdar degildim. Biraz daha acik
anlatabilir misiniz? Cunku evdeki anakartim BE6 ve butun slotlari dolu
vaziyette yine 1 hafta once BE6-2 baska bir karta yine butun slotlari dolu
vaziyette win ve linux yukledim hicbir cakisma veya problem ile
karsilasmadim?

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC