[LINUX:12511] DHCP

Subject: [LINUX:12511] DHCP
From: CyRopLaNe (cyroplane@email.com)
Date: Sun 30 Jan 2000 - 20:35:42 EET

galba sorum anlasılmamıs bakın zaten modem verıdıgını fala bılıyorum bılıyom bnm sorunu wındows ta sadece ethernet kartına bır dns server ve server ın ıplerı gosterdım dedıgınız gıbı dhcp den bır ıp alcak ama bunu lınux nasıl yapacak yanı aynı ayarları nasıl yapcam lınux te once redhat var dı netconf la yaptım ayarları ama olmadı sımdı slackware 7.0 yuklu ama onun kendı net confıgurasyon programıyla bunları nasıl yapcam veya her hangı bır program la