[LINUX:12525] Ynt: RE: squid.conf dosyasi

Subject: [LINUX:12525] Ynt: RE: squid.conf dosyasi
From: Vedat Elçigil (vedo@egelisesi.k12.tr)
Date: Sat 29 Jan 2000 - 13:51:41 EET

acl porno url_regex "/squid3/etc/porn"
acl notporno url_regex "/squid3/etc/notporn"
*
*
*

Merhaba

    Yeni bir linux kullanıcısı sayılırım. ("Ne biliyorsam o da hiç bir şey
bilmediğimdir. [Aristo]") yukarıda sizin squid.conf dosyasından alıntı var.
porn.dat dosyasından Adult siteleri localde Kelime bazında kısıtlıyorsunuz.
(Ben junkbuster ile ancak URL bazında kısıtlamayı başarabildim.) Squid
Konusunda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim. ve bana bu konuda yardımcı
olabilecek dokuman da varsa, mümkünce türkçe olursa çok memnun olacağim.

herşey için şimdiden çok teşekkür..
Vedat ELÇİGİL