[LINUX:12513] Kppp

Subject: [LINUX:12513] Kppp
From: NES (ersen@ayna.roots.gen.tr)
Date: Sat 29 Jan 2000 - 03:25:15 EET

Selam.
Slackware 7.0 kullaniyorunm ve internete baglanmak icin kppp yi
kullaniyorum.
Son 2 gundur Kppp ile baglandigimda
kppp nin IP alamadigin gordum.
ifconfig le baktigim zaman ppp0 da benim ethernet in IP si goruluyor.
ve haliyle de baglanti olmuyor.
Kernel 2.2.13 kullaniyorum.
IP masq. yapiyorum.

Daha once de ayni problem slack. 4.0 da olmustu.Benim de slack. 7.0 a
gecme vaktimin gelmis olmasindan dolayi o zaman slack 7.0 a gecerek
halletmistim problemi.

Bu konu hakkinda bilgisi olan varsa yardim ederse sevinirim.

NES
Not: Yaw bu windows ta yazi bile dogru duzgun yazilmiyor. Araya hep baska
karakterler girmis :)))