[LINUX:12498] Re: TTT - http://www.tumturkiye.com

Subject: [LINUX:12498] Re: TTT - http://www.tumturkiye.com
balci@proda.com.tr
Date: Fri 28 Jan 2000 - 15:06:19 EET

ODTU Sagolsun :) ttt.com.tr'i "ilgisiz" diye nitelendirip 4 yil once verdikleri
domain'i simdi vermediler.

Turk Vatandaslarini boyle yontemler kullanmaya zorlayan zihniyeti kiniyorum.

Bu arada Arama Motorunda Sadece linux.org.tr'da arama yapmayi saglayan bir
"Linux.org.tr'da ara" kismi var. Bunu kullanarak sadece linux.org.tr uzerinde
linux ile ilgili aramalar yapabilirsiniz. Ancak TTnet'ten linux.org.tr'a ulasim
cok cok yavas, ve update isleri oldukca yavas oluyor. linux.org.tr'i mirrorlayan
bir yer varmi ? Yada Turkce icerikli baska linux siteleri ? Onlarida bu kisma
alip, duzenli olarak indexlenmesini saglayabilirim.

Selamlar,saygilar.

Tanju Aktug <aktugt@hipokrat.org> on 28.01.2000 12:41:43

Please respond to linux@bilkent.edu.tr