[LINUX:12481] Re: [LINUX:12475] RE: [LINUX:12465] Re: Re: [LINUX:12436] en kullanışlı linux?

Subject: [LINUX:12481] Re: [LINUX:12475] RE: [LINUX:12465] Re: Re: [LINUX:12436] en kullanışlı linux?
From: The Trooper (trooper@doruk.net.tr)
Date: Thu 27 Jan 2000 - 21:22:13 EET

üstelik grafik kurulum sırasında birçok makinada çöktüğünü gördüm redhatin
Kendimde fanatik derecesinde bir redhat kullanıcısıyım ama özellikle bu
grafik ortamdaki kurulum işini beceremediler örneğin kurulum sırasında X
ayarlarını yaptım buna rağmen makina ilk açıldığında init 3 ile açıldı
sonradan tekrar tanıtmam gerekti ekran kartını (suse ve caldera dan bu
yüzden soğumuştum)daha önce text mode kurulumda hiç böyle sorunlar yoktu
(yada ben denk gelmedim) aslında rpm desteğide geldiğine göre sanırım artık
slackware deneme vakti geldi

Sevgi Saygı Linux
The Trooper