[LINUX:12456] Re: apache authentication

Subject: [LINUX:12456] Re: apache authentication
From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Wed 26 Jan 2000 - 21:56:24 EET

> dizin sayisi arttikca, direk bastan islendigi icin apache'nin yavaslamasi
> gibi bir olasilik var mi?
>
> (devrim'in soyledigi gibi ram yemek degil de)

Merhaba,
Evet var.
bircok performans ile ilgili dokumanda apache nin performans artisinin
saglanmasi icin .htaccess onerilmez. ama ne kadarlik bir yavaslama
sagliyor filan gibi istatistik bilgilere sahip degilim. sanirim birkac
tane olmasi (burada 10 tane filan var) oyle gozle gorulur bir yavaslama
saglamiyor. Yine de profesyonel bir inceleme yapilsa daha iyi olurdu veya
varsa sonuclarini bilsek.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC