[LINUX:12453] Re: Çift ethernet karti...

Subject: [LINUX:12453] Re: Çift ethernet karti...
From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Wed 26 Jan 2000 - 20:14:42 EET

Hikayenin Sonu...
Oncelikle cift ethernet karti ile ilgili olarak problemin cozuldugunu
soylemek istiyorum. sonra da problemin cozulmesinden bahsedecegim.

Problem ve hakkında gelen cozum onerileri arasinda (Baska onerilerde vardi
ama ozellikle asagidaki oneriler uzerinde yogunlastim)
1. Oneri : RH veya eski surumlerinin problem cikarttigindan soz edildi.
2. Oneri : Slackware ile problemin cozulebilecegi soylendi
3. Oneri : Kartlarin takildigi slotlarin degistirilmesi onerisi geldi.
4. Oneri : Kartlarin degistirilmesi onerisi geldi.

Defalarca RH ve Slackware kurdum fakat RH da da Slackware de de ayni
problem yine ortaya cikti.
Kartlari PCI slot, PCI slot dolastirdim. ise yarmadi, farkli kartlarida
PCI slot, PCI slot dolastirdim ise yaradi. ISA lar ise yarmadi.

Sonunda suna karar verdim. Sonunda NE2000 uyumlu PCI ethernet kartlari
sabit tutup makinayi degistirmeye karar verdim.
Ayni RH surumunu kullanmama ragmen bu kez kartlar hemen tanindi. (daha
onceki tum kurma islemlerim sirasinda ancak bende PCI NE2000 uyumlu clone
ethernet karti var dedigimde heriki kartin I/O ve IRQ leri otomatik
belirlenmisti.)
Daha bu noktada islerin yolunda gittigini anladim.
Sonuc problem bilgisayarmis. sanirim bir sekilde cakisma meydana gelmisti.
neyse ki problem cozuldu.
RH veya SLACKWARE fark etmiyor. Hersey OK ise problem cikmiyor.
Sanirim ilk bilgisayar NE2000 pek sevmiyordu. (tabii bu isin sakasi)

Bu konuda benden baska benzer problem yasayan olursa belki bu mail ise
yarar.
Kolay Gelsin...