[LINUX:12439] RE: [LINUX:12436] en kullanışlı linux?

Subject: [LINUX:12439] RE: [LINUX:12436] en kullanışlı linux?
From: Dr.VeRmIdoN (ebal@tradesoft.com.tr)
Date: Wed 26 Jan 2000 - 05:48:34 EET

Winlinux2000 hakkında tek bir yorumum olabilir. İçine windows bulasan hic
bir işletim sistemine guvenme. :^)
Corel Linux fena sayılmaz. Artık tüm linux sürümleri x-window arabirimiyle
kurulum yaptırıyorlar. Bu iyi bir gelişme. Corel bunlardan biri. Ama genede
Slackware ve Suse den
daha iyi oldugunu sanmam. Sanmam degil aslında Suse Ve Slackware den iyisi
yok bence. Redhat x-window a fazlaca kaptırmıs kendini. aslında bu iyi.
fakat consola alısan biri icin sıkıntılı. Ve redhat ta windows gibi cokmeler
cok yasadım. Aslında bu Gnome den kaynaklanan sorunlar ama genede var.

Ben derim ki Slackware veya Suse deneyin. Gercekten sizi biryerlere goturur.

Iyi calismalar..

ebal@tradesoft.com.tr