[LINUX:12429] Re: ilginç_fotograflar ?????

Subject: [LINUX:12429] Re: ilginç_fotograflar ?????
From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Tue 25 Jan 2000 - 23:56:33 EET

> Linux ile alakasini ben cozemedim, cozen varsa bir
> zahmet anlatirsa
> kendisine oldukca buyuk miktarlarda tesekkur
> edebiilirim

  Valla ben de cok ugrastim ama bi turlu alaka
kuramadim... Herhalde renklerle bisi anlatiliyor
ama...
Nerdeyse 200 K lik attachment i olan bu maili ben
almak zorunda degilim ! Bu listeye linuxla ve/veya
linux kullanan kisilerle ilgili konulari tartismak /
ogrenmek icin girdim ! Zaten Mail Box imda yer
sikintim varken 200 K benim icin nasil bir kayip ve bu
mailin bana " en azindan bu listeden " gelmesine ne
gerek var ????!!
                       Siddetle kiniyorum !!!!!!