[LINUX:12419] icq micq pef :/ , a bi de MAC addr kIsItlamasi

Subject: [LINUX:12419] icq micq pef :/ , a bi de MAC addr kIsItlamasi
From: dd (dd@sunburn.eng.emu.edu.tr)
Date: Tue 25 Jan 2000 - 18:06:41 EET

> Ben 6.0 ın üstüne 6.1 i upgrade olarak kurdum hiç bir sorun
> çıkarmadıgını söyleyebilirim
> ve icq icin neden su licq kicq da ısrar ediyosunuz ki bence en güzeli
> icqnix , şimdiye kadar redhat a (6.0 ve 6.1 ) slack a corel e caldera
> ya da sorunsuz bi şekilde kuruldu ve kullanıyorum ...

icqnix slackware 7.0'da bolca goctuu icin sevemedim ben pek; zaten beta
olduu yaziodu sitede yannis hatirlamiosam. kicq da compile olmadi,
binarysi de calismadi. sinir oldum. kde 1.1.2 ve qt 1.44
ve 2.0.2 var. QTDIR'i ve dier gerekli bi iki deiskeni once 1.44'un olduu
yere set ettim, calismadi kicq. 2.0.2'nin olduu yere setledim, yine
calismadi. kullanmaycam icq falan yav, asabim bozuluyo hata mesaji
gormekten.

bi de bi sorum var, birisi servislerde MAC adresi sInIrlandirmasi
yapilabilecegini soolemisti. IP'yi annadim ama makinai belli MAC
adreslerine nasi kapiabiliriz? ipchains yapmio bunu bildiim kadariila.
teseekkurler...

sevgilerle,
dd