[LINUX:12374] Re: SPAM..

Subject: [LINUX:12374] Re: SPAM..
From: Mustafa Karakaplan (mkarakaplan@inonu.edu.tr)
Date: Mon 24 Jan 2000 - 08:09:07 EET

SPAM mail gonderenlerin bir listesi var midir?
Yada boyle bir calisma yapilabilir mi?
mail serveri upgrade ederken spam listesini
kaybettim. Simdi yeniden olusturmam gerekiyor.
Gunde bir kac tane mail aliyorum. Artik cileden
ciktim. Suclu yada sucsuz millete kirici bir sekilde reply
yapmaya basladim.

Bu isler icin ciddi bir web sayfasi olsa fena olmaz.