[LINUX:12370] Ynt: Re: SPAM..

Subject: [LINUX:12370] Ynt: Re: SPAM..
From: Atif (atifali@writeme.com)
Date: Mon 24 Jan 2000 - 02:09:29 EET

Aynıları banada geldi... Galiba bu bir aralar mail Cd'si diye dolaşan Cd'nin
ürünü....
Bilmem bilirmisiniz, bana bir ara 3-4 kere gelen bir mailda şu tip bir cd
satılıyordu;
    türkiyedeki 500000 mail adresi ve yurtdışındaki 1000000 mail adresi ve
bunların yanında mail programları...
Belki mail adreslerimizi bu tarz bir Cd ile ele geçirmiş olabilirler.
Saygılar
Atıf
When the soul sees itself as a Center surrounded
by its circumference--when the Sun knows that it
it is a Sun, surrounded by its whirling planets--then
is it ready for the Wisdow and Power of the Masters.