[LINUX:12353] Re: rpm hatasi

Subject: [LINUX:12353] Re: rpm hatasi
From: Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Date: Sun 23 Jan 2000 - 10:54:33 EET

On Sat, 22 Jan 2000, Burak ILGICIOGLU wrote:

> rpm kurarken son zamanlarda çok karşılaştığım şu sorunun nereden
> kaynaklandığı ve çözümü hakkında fikri olan var mı?
>
> #rpm -i paket.rpm
> package paket.rpm is already installed
> #rpm -qi paket.rpm
> package paket.rpm is not installed

Buna benzer bir hata benim de baSIma gelmiSti. Ama benimkisi rpm'in hatalI
hazIrlanmIS olduGundandI. Sizinkisi de Oyledir bUyUk ihtimalle. Redhat'In
kendi rpm lerinde veya diGer daGItImlarda CIkan rpm lerde bu tUr hatalar
olacaGInI zannetmiyorum. O tUr hata veren paketlerin src.rpm lerini bulup
spec dosyalarInI incelerseniz zannediyorum sorunu bulabilirsiniz..