[LINUX:12320] Re: YAZILIM IHTIYACIMIZ

Subject: [LINUX:12320] Re: YAZILIM IHTIYACIMIZ
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Sat 22 Jan 2000 - 06:53:54 EET

Eger kalici bir eleman ariyorsaniz lutfen devamini okumayin. Bu durumda
gerek yok. Yok web de size asist edecek birilerini ariyorsaniz devam edin.

Bahsettiginiz islem, yeterince bilgili birilerini bulabilirseniz basit bir
islem. Soyleki:

grafikleri ureten bir .c, giris icin bir .php ve sonuclari derli toplu
gosteren bir .html yeterli.

ben size dilediginiz grafikleri ureten .c programini uretebilirim.

Bu konuda ucretli olmaksizin yardim edebilirim sanirim. Fakat ben Izmir'de
oldugumdan ancak web uzerinden yardim edebilirim.

Dogan Zorlu
Grup Yazilim,IZMIR.