[LINUX:12301] YAZILIM IHTIYACIMIZ

Subject: [LINUX:12301] YAZILIM IHTIYACIMIZ
From: R. Tolga Korkunçkaya (tolga@www.soc.metu.edu.tr)
Date: Fri 21 Jan 2000 - 15:45:36 EET

Selamlar,

Sirketimiz için asagida tanimlamaya calistigim sekilde
bir yazilimin uzerinde calisabilecek arkadaslar benimle ozel
gorussunler.

15+ makinelik bir ag uzerinde istemciler ve sunucu
Linux olmak uzere:
1. MySql vbenzeri bir veri tabanina data girisi yapilmak icin
kullanilacaklar. Veri girisi icin istemciler browser araciligi
ile sunucuya ulasarak, perl cgi vb araciligi ile veri girecekler.
Girilen veri es zamanli olarak takip edilebilecek, frekans benzeri
basit istatistikler ve histogram (with normal curve) gibi grafik
sonuclari ister baska bir program araciligi ile ister yine Browser
araciligi ile belirli zaman araliklarinda guncelleyerek gosterecekler.
Gereken istatistik formuller veya program bilgilerini ben verebilirim.

Bazi baska isteklerimiz de olacak tabii ;-)
Daha detayli bilgi icin beni telefon ile de arayabilirsiniz.

r.tolga