[LINUX:12297] RE: IPMASQ & File Server

Subject: [LINUX:12297] RE: IPMASQ & File Server
From: Alper_Oguz (alper@eksen.com)
Date: Fri 21 Jan 2000 - 12:57:48 EET

>VPN de bulunan PC ler NT File Server a nasil ula$abilirler ?
>NT File Server i VPN icerisine alalim desek o zaman yukarda gorulen
>gercek IP li PC ler File Server a nasil ula$acaklar ?
Birkac arkadasin dedigi gibi nt'ye 2. bir ethernet karti takmak galiba
su an en kolay ve basit cozum...

>Tabi bir de NT uzerinde WebServer da var. NT yi VPN icerisine almak
gibi
>bir du$unce oldugunda en azindan FTP ve Web icin dogrudan NET ten
>ula$abilmeyi de ayarlamak gerekmekte ?
O kolay yeni kernellarda ipmasqfw gibi bir secenek var hic kullanmadim
ama ben rinetd adinda bir program ile web server ve mail server'i sanal
agda calistiriyorum. Yalniz dokumanlarinda yazdigina gore ftp
olmuyormus...

Alper Oguz
alper@eksen.com
alper.oguz@usa.net uin: 4073197