[LINUX:12294] masquerading ve time-out

Subject: [LINUX:12294] masquerading ve time-out
From: T. Koray Peksayar (koray@holyarts.com)
Date: Fri 21 Jan 2000 - 09:51:16 EET

Selamlar,
Kernel 2.2.10 ve ipchains ile masquerading kullandığın bir LAN içersinde
çalışıyorum ve hemen her gün, yapmış olduğum web sitelerini FrontPage ile
güncelleştiriyorum. Weblerim genelde 2.5 - 3 MB büyüklüğünde ve çoğu zaman
güncelleştirme sırasında time-out hataları alıyorum.

"Frontpage extension"larının böyle bir hataya sebep olduğunu biliyorum ama
diğer hattımı kullanarak gayet güzel istediğimi yapıyorum.

ipchains'in dokumantasyonunda bayağı bir gezindikten sonra tcp tcp-fin-wait
ve udp time out surelerini bulamayarak deneme-yanılma metodunu kullandım ve
buldum. Timeout degerleri 33333,33333 ve 555 imiş.

Fakat ben ayarlarımı (tcp-fin-wait haric) bu degerlere cektigimde bile hata
devam ediyor ve alternatif olarak başka bir hatla direkt çıktığımda sorun
çözülmüyor...

Uzun süreli bir bağlantıda böyle bir sorunla karşılaşan var mı acaba ?

Varsa çözüm bulan ?

Saygılar
Koray