[LINUX:12262] Re: corellinux

Subject: [LINUX:12262] Re: corellinux
From: disq (disq@sanane.com)
Date: Thu 20 Jan 2000 - 03:29:15 EET

On Wed, 19 Jan 2000, Sysytem Owner wrote:
> winimage adinda bir program ISO filelerin icini acip istediginiz
> degi$ikleri yapmaya kadar bir cok ozellige sahip.
kernelinizde loop device destegi varsa ISO dosyalarInI mount edip birer
partition gibi eri$ebilirsiniz. (mount'a "-o loop" parametresi vermek
gerekebilir)

 disq,
 Sanane Inc. Online Gaming Community

  "One World, One Web, One Program" - Microsoft Promotional Ad
  "Ein Volk, Ein Reich, Ein Fuhrer" - Adolf Hitler