[LINUX:12259] Ynt: corellinux

Subject: [LINUX:12259] Ynt: corellinux
From: Cavit Keskin (cavit.keskin@vestelnet.com)
Date: Thu 20 Jan 2000 - 00:55:38 EET

Niye corellinux.iso 'yu mount etmiyorsun. Dogrusu ben oyle yaptım.
Sonrada canın ne istiyorsa yaparsın. istersen baska bir yere de kopyalar ve
daha sonra oradan kuruluma baslarsın.

Simdi tam hatırlayamayacagım ama eger cdwriting ile ilgili hawtolara
bakarsan iso dosyalarının mount edilmesi ile ilgili bilgi bulabilirsin.

ck