[LINUX:12253] Re: telnet

Subject: [LINUX:12253] Re: telnet
From: Sysytem Owner (celak@celak.dhs.org)
Date: Wed 19 Jan 2000 - 19:19:26 EET

Mandrake 7.0 kurduktan sonra ben de ayni sorunu ya$adim. Oncelikle Linuxu
kurarken security leveli 4 ten a$$agida bir deger secmelisin {mesela
NORMAL klasik bir linux icin ideal olan leveldir}. HIGH secersen
kar$ila$acagin diger bazi sorunlar da $oole olcaktir. Normal userlere
syslog lara bakma yetkisi taninmadigi icin w,last ve ps gibi bi cok komutu
kullanamayacaklar. PARANOID secince makina boot edemedi bi yere geldi
permission denied dedi kaldi.. :)